آهنگ جدید بهنام بانی به نام زخم کاری
عمومی
آهنگ جدید بهنام بانی به نام زخم کاری
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 8:6

متن آهنگ بهنام بانی زخم کاری

وسط این خیابونا دور از تو من جون و تنم مرد انقده موندم که بیایی این زندگی روح منو برد!♫!
هر چی که میخواستم تورو به دست بیارمت نشد انگار از اون شباس که من گریه کنم تا خود صبح!♫!
تا خود صبح !♫!
هرجا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هرجا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم!♫!
دیوونگیمو بذارش پای اینکه مجنونت شدم !♫!
هرجا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هرجا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم!♫!Musicdel | موزیکدل

 

دیوونگیمو بذارش پای اینکه مجنونت شدم !♫!
تنهام نذار منو با این خیابونا و با این زخمای کاری تنهام نذار یکم گوش بده حرفامو مگه تو دل نداری!♫!
تو دل نداری !♫!
هرجا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هرجا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم!♫!
دیوونگیمو بذارش پای اینکه مجنونت شدم !♫!
هرجا برم باز نمیشه که تورو فراموشت کنم هرجا بری تو محاله از قلب خودم دورت کنم!♫!
دیوونگیمو بذارش پای اینکه مجنونت شدم !♫!

 

 آهنگ جدید بهنام بانی به نام زخم کاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: